Älvsjö trädgårdsmässa 2013
hej alla! Detta är mitt första inlägg på min blogg, och jag tänkte att jag skulle kickstarta den med att för andra året i rad åka till trädgårdsmässan i Stockholm. har sett framemot detta sen jag åkte hem från den förra året. kommer ta lite bilder till inspiration för denna säsong i trädgården! :)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar